Понеділок, 10.12.2018, 01:01
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS

                  

                           Супоївський НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ (ясла-садок)" Яготинської районної 
    ради Київської області
Меню сайту
Наш колектив
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 37
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Шановні батьки

Для Вас, Батьки!

12.01.2018.

      Завдання, що допоможе дитині вивчити літери української абетки.

                                                                                     Його можна використовувати як на початку знайомства дитини з абеткою, так і на етапі вивчення рядкових літер, їх написання й особливостей вживання на письмі. https://childdevelop.com.ua/worksheets/4461/

 

                                                                   Міністерством освіти затверджений перелік підручників для 5 класу, яким наданий гриф відомства. До переліку включено 48 назв підручників для учнів 5-го класу з різних шкільних предметів http://osvita.ua/school/58821/

 

                                                                   Пропонуємо п'ять рекомендацій, як одинокій матері гармонійно поєднати роботу й виховання дитини, як подбати про себе в складній життєвій ситуації, а також знайти більше часу для виховання дитини https://childdevelop.com.ua/articles/parents/4912/

 

                                                                           Визнаємо чесно: життя повне стресів. До вашої уваги веселі та прості повсякденні заняття, які допоможуть непомітно зняти стрес вам і вашій дитині https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/4915/
 

Стартувала реєстрація на пробне ЗНО

Докладніше: http://osvita.ua/test/57689/

 

МОН затвердило перелік підручників для 5-х класів

Докладніше: http://osvita.ua/school/58821/

 

Вивчаємо англійську абетку: завдання для дітей

Докладніше: http://osvita.ua/school/58811/


Поради батькам:

«Якщо дитину підтримувати, вона вчиться впевненості в собі.»

Д.Рантьє

Порада 1

Нагадати дитині, що домашні завдання потрібні для того,щоб закріпити те, що пояснював вчитель на уроці, інакше в довгострокову пам’ять знання не перейдуть.

Порада 2

Навичка виконання домашніх завдань без допомоги батьків не формується, такий закон засвоєння знань. 

Як допомогти дитині у підготовці домашнього завдання:

  • Перевірте чи правильно організоване робоче місце учня;
  • Привчайте дитину вчасно сідати за уроки;
  • Не дозволяйте учню занадто довго сидіти за робочим столом. Своєчасно влаштовуйте невеличкі перерви;
  • Спочатку контролюйте чи всі уроки виконані. Будьте присутні, коли дитина виконує домашні завдання, підбадьорюйте, пояснюйте, якщо учень щось не зрозумів або забув, але не замінюйте його діяльність своєю;

Порада 3

Якщо батьки не контролюють і не допомагають дитині виконувати домашні завдання, то учень може його не робити і не записувати. 

Порада 4

Важливо спочатку перевіряти і співставляти те, що дитина записала в щоденник і те, що було реально задано – діти інколи не записують частину завдань. 

Порада 5

Показувати дитині приклад організованості і зібраності.

Порада 6

Прийняти думку, що негативні оцінки в учбовому процесі неминучі, тому важливо не карати дитину, навпаки допомогти розібратися в проблемі.

 Для успішного навчання важливо:

  • Наскільки добре дитина розуміє зміст слів «неможна» і «треба»;
  • Чи знайоме дитині почуття відповідальності;
  • Чи організована дитина в найпростішому розумінні цього слова;

Порада 7

 Не думати, що якщо мама і тато відмінно навчалися в школі, то їх дитина обов’язково буде відмінником – діти необов’язково повинні бути схожими на батьків.

 Порада 8

 Батьки мають пам’ятати, що в навчанні важливі не так оцінки, як реальні знання і вміння учня, його працездатність, відповідальність, потреба в отриманні нових знань. До того ж слід враховувати, що успішність в навчанні визначається багатьма факторами . Не останньою є віра батьків в можливості своєї дитини, а також їх спроможність надати реальну допомогу учню.

 Порада 9

 Якщо часто сварити дитину за «двійки» , може з’явитися шкільна тривога, яка дуже вплине на успішність. Навіть найрозумніша дитина може отримати низьку оцінку, якщо вона боїться, бо страх блокує пізнавальну діяльність.

 Якщо дитина погано навчається, то:

  • Вона втратила віру в свої сили;
  • Боїться, що його спитають на уроці;
  • Йому соромно відповідати перед учнями, перед вчителем;
  • Дорослі ставлять завищені вимоги;

Порада 10

 Не вимагати від дитини більше за її можливості на даний момент.

Що робити?

  • Встановити точний діагноз (погіршення самопочуття, проблеми в родині …);
  • Починати з найпростішого ( вселити почуття впевненості в своїх силах, пробудити інтерес до навчання);
  • Підбирати цікаві завдання;
  • Уникати нервозності і невиправданих конфліктів;
  • Батькам слідкувати за собою, за своєю інтонацією під час занять, намагатися не підвищувати голос;
  • Обов’язково відмічати перші успіхи дитини;
  • Намагатися розвинути в дитині почуття гідності;

Порада 11

Важливо самим батькам спокійно ставитися до оцінок дитини і не вимагати від неї лише відмінних оцінок — якщо мама занадто сильно турбується за оцінки, то і у дитини з’являється страх не виправдати сподівання мами.

 Порада 12

Важливо навчити дитину порівнювати свої досягнення із своїми попередніми, а не з досягненнями інших учнів.

 Порада 13

Обов’язково хвалити за успіхи, створювати ситуації успіху, відмічати найменші досягнення. Придумайте штучні стимули у вигляді винагороди, які можна давати регулярно за невеликі досягнення у навчанні та поведінці.

 Навчальна діяльність є спільною, розподіленою – від дорослого (вчителя, батьків) надходять завдання і стимули, а від школярів – активність у їх досягненні.

Порада 14

Дитина повинна бачити, що помилятися – це нормально, що помиляються мама і тато, бабусі і дідусі. Важливо вчасно і правильно виправити свою помилку.

Порада 15

Важливо налаштовувати дитину : якщо вірити в успіх і старатися , то все обов’язково вийде.

Зробити перший крок у вихованні самостійності допоможе простий прийом – скласти розклад виконання домашніх завдань.

  • Письмові завдання варто чергувати з усними.
  • Бажано завдання виконувати в той день, коли його задали, що не забути вивчений матеріал. Завдання з читання (переказ, вірш напам’ять) та іноземну мову варто повторити кілька разів.
  • Розподілити задані уроки рівномірно за днями тижня, щоб не було «то густо, то пусто».
  • Інтенсивне виконання будь-якого уроку не повинно перевищувати 30 хвилин.
Директор НВК
Вхід на сайт
Привітання
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Соціальні закладки
Юні патріоти

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz